2018. február 15., csütörtök

Blog: 010 - Azok a napok

A nőknek vannak az "azok" a napjaik. Nem kell részleteznem.
Nekem is vannak, csak vér nélkül.
Életem ezen szakaszában kitapasztaltam, hogy bizony, nekem is vannak vissza-visszatérő fájdalmaim.
Mindjárt három apróság, amely külön-külön nem is olyan zavaró, de együtt azért igen kellemetlen.

Görcsök:
- Annak ellenére, hogy szedem a gyógyszereimet előfordulnak bajok. Világ életemben görcsölős voltam, ezért mostanra nem lepődöm meg, ha hidegben, vagy hirtelen kényelmetlen mozdulattól begörcsölök. Azonban van ez az állapotomhoz köthető görcs, amit nem tudom, hogy a betegségem melyik szegmense vált ki - lehet, hogy mélyebbre kellene ásnom, csak, hogy hasonszőrű társaim is tanuljanak megfigyeléseimből - mert lehet, hogy csak rossz DNS öröklés, de lehet, hogy már gyerekkoromban jelezte volna előre, hogy hajlamos vagyok e betegségre.

Ízületi fájdalmak, csontfájdalmak:
- Igen, néha fájnak belül a kis testrészeim. Egészen jól elvan ezzel az ember, mert azért nem egy lyukas fog, ami egyenesen az őrületbe hajszol. Viszont ettől még kellemetlen, ha éppen emelsz valamit, vagy pakolsz, fogsz, stb. Ilyenkor belenyilall és te majdnem eldobod, ami nálad van.

Hányinger:
- Ez is inkább csak egy apró kellemetlenség. Egyszerűen krákogsz egyet és mész tovább. Ez amúgy olyan kamu hányinger - mert eddig, ha jól emlékszem, nem hánytam tőle, csak érzed, hogy ingerkedik veled.

Azután amikor ezek egyszerre támadnak, na az tényleg nem a legjobb.
Legutóbb hajnalban ébredtem arra, hogy a bal lábam begörcsöl. Ami zavaró volt, hogy ki kellett nyújtanom, miközben rám jött egy masszív és gyors hasmenés.
Amint le akartam ülni, azonnal összesz*rtam magam a fájdalomtól, pedig csak f*snom kellett...
Végül, egy lehetetlen pózban, állva kényszerültem megszabadulni attól, ami már nem akart testem foglya lenni. Nem akarod tudni. Életem filmjében nem forgatnák le ezt a jelenetet.
Végül megoldottam.
De nem szívesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése